Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Carina - 5 januari 2014 20:00

Vet inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt ???

Har lyckats hålla mig frisk hela hösten/vintern.Enda sjukfrånvaron jag haft var då jag fick hjärnskakning pga slaget jag fick i pannan av en elev.

Har även hållt mig frisk hela jullovet.Men nu börjar den komma smygande,förkylningen.

Nyser och är täppt i näsan,känner mig lite små ruggig.Ska jag bli sjuk till på tisdag då allvaret börjar igen ?

Förhoppningsvis så är det ingen större åkomma så att jag kan vara arbetsförd på tisdag.

Jag är inte den som är hemma i första taget från jobbet,har hög arbetsmoral,vilket jag är stolt över.Finns dom som känner efter för mycket och är hemma till och med för nageltrång och mensvärk   


I dag blev det jakt på Östermalma.Var bjuden dit och kan helt enkelt inte tacka nej.Så otroligt rolig jakt med mycket vilt i skogarna.Vi var tio personer som jagade tillsammans,jag och nio män.

Det sköts tre dovhjortar, två rådjur och en älg.Längtar redan till nästa inbjudan   

  

Det som är så bra med deras mark är att ALLA pass är i torn,vilket jag tycker är så himla bra.


 

Stekt kyckling med en kall chili och vitlökssås med ris och sallad blev kvällens middag.


När det är tuffa tider,och allt går emot dig,och det känns som om du inte kan hålla ut en minut till,

ge inte upp för det är just vid den tidpunkten allt kan vända.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards