Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Carina - 8 januari 2014 19:15

Tack och lov var det en snäll förkylning jag åkte på.Allt jag har är kill i näsan och lite små täppt och det är ju inget att gnälla över.Där i mot har jag vansinningt ont i mina benhinnor.

Är det inte det ena så är det de andra.Och att ha ont i min nedre region är ju vardagsmat för mig.Vänsterfot och benhinnor samt knäna är kroppsdelar som inte vill samarbeta med mig,eller rättare sagt de vill ständigt påminna mig om att de finns.

Hoppas nu på att bli bättre till helgen så jag kan jaga med taxarna.


Såg på tv 4 i går Maria Wern,fy fasiken så läskigt det var.Jag klarar inte att se sådana serier/filmer.

Blir ju vett skrämd och sitter med kudde framför ögonen.Såg bara halva programmet,sedan var jag tvungen att lämna soffan.

Tacka vet jag kärleksfilmer   


Förra året hade jag ett så kallat vilo år från valpar.Nu planeras det att para i mars/april och jag har skrivit om det på min hemsida.Får så mycket samtal från valp spekulanter,helt otroligt att så många hör av sig då det endast står på hemsidan.Skulle behöva minst två tikar till.

Nu pågår letande av lämplig hane och jag tror jag har hittat lämplig hund.Ska bara ögonlysa Nora först vilket blir i nästa vecka,innan jag ringer hanhundsägaren.


  

Krämig, rivig och snabb pasta full av smaker. Den strimlade biffen steks tillsammans med löken i en het panna. Såsen lagar du direkt i pannan med köttet och broccolin kokar du i pastavattnet en stund. Smarta tidsbesparingar.

Receptet hittar du här >>>



Inte sällan beror den stora bristen på kärlek och glädje inom och omkring oss

på det faktum att vi inte lever det liv vi älskar,utan anarare det liv vi förväntas leva.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards