Carina´s Blogg

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Carina - 11 januari 2014 16:15

Du övervinner alla svårigheter på ett suveränt sätt - Stod det på en lapp i  lyckokakan jag fick på lunch restaurangen som jag och döttrarna åt på i dag.

Och de stämmer klockrent in på mig, måste jag stolt erkänna.

Att bli sviken och besviken på ett eller annan sätt är något jag fått erfara och som även gjort mig till den jag är i dag. Livets hårda skola...


Skulle jaga i dag men avbokade jakten redan i går vid lunch tid,tyckte det kändes för hårt för dessa små tassar att jaga runt på frostigt och isigt underlag.Men i dag hade det kommit mer snö så det kanske var dumt att jag avbokade ? Är ju rädd om mina taxflickor och vill inte att tassarna ska gå sönder i onödan.

Men i morgon blir det i alla fall jakt för dem.


Hade döttrarna kvar över natten och väckte dem strax efter nio med färdig frukost.

Sedan blev det ett besök i Port 73 innan jag lämnade av dem i Farsta.


Har tänt en brasa och myser ensam hemma innan det är dags att ta tag i middagsens bestyr.



  


Ibland har hjärtat sina skäl som förnuftet inte kan förstå



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards