Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Carina - 16 januari 2014 21:15

Tänk vad mycket olika människor man möter på en och samma dag.

Vissa tycker man mer om andra betydligt mindre,men man måste ändå hålla skenet uppe.

Man får liksom bita i hop riktigt rejält,nästan så hårt att en bett skena skulle vara på sin plats så man inte förstör sina tänder.

Jag har nu bitit i hop bra länge nog och idag fick jag gå undan för att undvika personen så mycket som möjligt, för att inte få ett fullständigt utbrott.

Hade Camilla med mig i bilen till Ica Maxi efter jobbet som fick höra min ilska, ja jag var riktigt upprörd.

Tur man har fler bra och vettiga människor omkring sig, än sådana människor som ständigt är en mer eller mindre vagel i ögat.Så tack till dig Camilla för att jag fick ventilera mig.

Tyvärr tog jag "jobbet med mig hem" vilket resulterade i att det tog en bra stund innan jag kunde le igen och tycka att livet är ju rätt trevligt ändå trotts denna människa/vagel.

  

Falukorv med stuvade morötter och potatis äter vi inte så ofta,men det blev kvällens middag.


Var tvungen att trösta/dämpa min ilska med en semla

 

Fantastiskt god


Som om inte det räckte med sötsaker.

Nej jag behöver liksom få ur mig min ilska och städa gjorde jag igår så jag fick helt enkelt baka.Älskar att laga mat och efterrätter.Men baka är jag inte alls lika bra på men jag gör mitt bästa.

Nötgifflar blev det,inte alls fina men så himla goda.

    

Har aldrig bakat gifflar tidigare,så jag får nog öva några gånger till innan jag blir nöjd.Får väl be mina gäster att blunda då dom äter dem.

Receptet kommer en annan dag.

Och vet ni vad,nu känner jag mig riktigt tillfreds med mig själv och kan nog somna och sova gott.

Det som är skönt att veta är att det är fler än jag som har svårt för denna person,så felet ligger inte hos mig utan hos denna person,eller hur   


Jag är tacksam för alla personer jag möter...

Vissa av dom påminner mig om vem jag INTE vill vara...



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards