Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Carina - 6 februari 2014 21:00

Dagvill...Det är jag nästan jämt nu för tiden,tror det är torsdag fastän det bara är tisdag och i dag  då det var torsdag trodde jag det var fredag.Men det råder allmän förvirring om vilken veckodag det är på jobbet.

Varannan dag börjar jag 7:45 vilket är måndag onsdag och fredag.Tisdag och torsdag börjar jag 7:00.Har tack och lov inte missat detta då jag redan på morgonen ställer om klockan,men trotts detta har jag noll koll första timmarna på morgonen vilken dag det är.

Men helt klart är den BÄSTA dagen fredagar.Både vi som jobbar och eleverna är så mycket gladare på fredagar   

Vi slutar tidigare den dagen och så har man ju helgen framför sig,vilket inte kan bli bättre.


I dag var det dags för renovering av denna fyrtiofem åriga kvinna.Vet väl inte om det går att piffa till mig,men försöka duger.Var till frissan,det blev slingor och bottenfärg.

Tänk att det var åtta veckor sedan sist.Frissan var åttonde vecka och naglarna var tredje vecka,det kostar att ligga på topp.

Har XL galan framför mig på TV och man blir ju så avundsjuk på dessa väl tränade kroppar,shiiiiiit så snygga dom är. Det är vackert att åldras också,men att starama till kroppen skulle ju inte vara fel.Eller ska man helt enkelt gilla läget? Jag är väl fel människa att fråga som ständigt brottas med dålig självbild och en massa komplex.


Middagen i dag blev en snabblagad kycklingrätt med lite hetta som får koka ihop i tomater, vin och basilika. Italienska smaker som ger en otroligt mör och smakrik maträtt.

  


Receptet hittar du här >>>



DU är den viktigaste personen i ditt liv.

Var rädd om DIG...



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards