Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Carina - 9 februari 2014 20:00

Februari månad borde inte få finnas tycker jag.Nej det är en tråkig månad.

Jakten med drivande hund är slut och det går inte att fixa något på tomten,solen lyser med sin frånvaro.

Nästa år tycker jag att vi hoppar över denna månad.


Hade en fruktansvärt långtråkig dag i går.Blev inte så mycket gjort.

Det roligaste jag gjorde var nog att laga mat,som blev citronpanerad fläskkotlett.

  

Receptet hittar du här >>>


Såg ni melodifestivalen i går.Hade några låtar som fick duga,men ingen WOW låt.

Martin och Sannas låtar blir nog bättre med tiden.Panetoz låt blir nog en sommarplåga.Den som gjorde programmet var lilla Sigrid,gillar barn med skinn på näsan.

Knäppte sedan över till QX galan.Där hade jag velat vara,så mycket glädje och kärlek på denna gala   

Många män med snygga överkroppar fick vi se och tänk att jag är så svag för män med välsvarvade armar,grrr.


Det blev en fantastisk start på denna regninga söndag.

Strax innan tio kom jag hem till Eva vid Hammarbysjöstad som tillsammans med Patricia hade gjort en underbart god frukost.

    

Tusen tack fina ni det var supergott och jag kommer gärna tillbaka   


Åkte sedan vidare till Lena i Salem för att lämna Partylite varor hon och hennes vänner köpte då jag var där på visning för några veckor sedan.Fikade med Lena och pratade en stund innan jag åkte hem.


Koka soppa på räkskal,låter ju inge vidare,men gud så gott det blir.

  

Räksoppa fick bli kvällens middag.Receptet hittar du här >>>



Vem i hela världen kan man lita på ?

Ja det är en fråga jag ställer mig ibland och tyvärr är ni inte många jag känner tillit till.

Men jag har tack och lov några få i min närhet som jag känner mig trygg med,att det jag just nu sagt stannar där. Sedan finns det dom som säger att du kan lita på mig,och i nästa andetag säger  -jo jag måste berätta en sak om hen, men du får inte säga att jag sagt detta för jag lova hålla tyst.

Dessa personer är för mig inte vatten värda,de borde brännas på bål eller sitta med DUM STRUT i en rondell.Eller varför inte låta dem vara älgen på skjutbanan.

Nej dessa människor ger jag inte mycket för  


Veckan som kommer är rätt inbokad - Zumba,uppdrag i kommunen med Lena,tandläkaren,årsmöte,barnvakt och ALLA HJÄRTANS dag   


Det kan vara bra att emellanåt försöka sätta sig in i hur andra människor har det - det kan underlätta förståelsen för dem och öka insikten om det egna jaget.



Kram

Carina








Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards