Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Carina - 10 februari 2014 21:45

Vecka sju och snart har halva februari gått.Ännu en dag närmare mot våren.

Var riktigt trött i morse då jag var tvungen att lämna sängen,ofrivilligt.Ögonen kändes som grus och jag hade mer än gärna legat kvar några timmar till.

Att snoza är inte min grej,vet ärligt talat inte hur man gör ? Eller varför ?

Ligga kvar i sängen och vänta på att klockan ska ringa igen,för att stänga av den och vänta på att klockan ska ringa igen,för att stänga av den och kanske gå upp eller snoza vidare ? Vad är tjusningen med detta ? Nej jag går upp direkt.Likt en raket flyger jag upp ur sängen och stormar in på toa.

Tycker det är skönt att ha tid på mig att äta frukost i lugn och ro samt fixa mig och hundarna innan jag åker vidare till jobbet.Snozar man tappar man ju en massa tid på morgonen.

I mitt nästa liv,ja då jag ska bli man ( för det har jag ju sagt flera gånger att jag ska bli) då ska jag även snoza.


Rara Camilla skickade ett sms i morse - Kör försiktigt,glashalt ute.Vi ses snart,kram.

Tänk att jag jag har så fina och omtänksamma vänner omkring mig,underbart.Vänskap är viktigt,att bry sig om varandra är viktigt.Camilla fick en kram då vi möttes på kontoret,min fina,rara arbetskamrat,tack för att du finns.


  


Polpette är en italiensk köttbulle med extra allt. Färs blandad med parmesan och ströbröd som rullas till stora härliga bollar och får puttra i tomatsåsen. Grymt gott med din favoritpastasort till! Receptet hittar du här >>>




Vissa människor ska inte jobba med andra människor.

De behöver jobba med sig själva i stället.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards