Carina´s Blogg

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Carina - 11 februari 2014 19:30

Då var det min tur att bli förkyld.Varför skulle jag slippa undan när var och varannan snorar.

Bara till att bita i hop och gilla läget.Synd bara att den inte bröt ut i morgon,vågade inte dansa zumba i dag på grund att förkylningen.

Det blev till att åka raka vägen hem efter jobbet.Vi hade ett telefonmöte hos kommunen på eftermiddagen.Hela Huddinge kommunska få ny växel och allt vad det innebär med att kunna koppla vidare och ringa från jobbmobilen osv.

När vi åkte dit säger jag till Camilla,undrar om jag ser min mamma? Vilket jag gjorde,då jag passerade ingången med bilen såg jag henne och när vi kom in i lokalen ser jag henne sitta långt fram.Det var rätt knökfullt så jag hamnade långt bak,men hade hennes bakhuvud i blickfång.

Visste inte riktigt hur jag skulle hantera situationen när informationsmötet var slut ? skulle jag säga hej eller bara göra som hon,titta bortfrån mig och gå vidare ?

Löste det hela genm att gå innan mötet var slut.

Känns rätt märkligt att sitta i samma rum som sin mamma och veta att hon inte vill veta av mig.

Tänk om detta skulle hända mig och mina barn,då skulle jag gråta blod om de vände mig ryggen.


Blir nog att bada i vassen i sommar,men jag har ju egen strand vid Grindsjön så det är ju rätt lugnt.Borde ju träna men det är ju sparsamt inom detta och i stället bakar jag.Inte så smart...

I kväll blev det dumlerutor,såg dem i ett recept i går och har inte kunnat släppa dessa dumlerutor ur mina tankar.

Så det blev till att baka dem i kväll.

  

Receptet hittar du här >>>


Ska strax hämta Gabriella vid tåget,sedan blir det soffmys.Kan tyvärr inte stanna hemma i morgon då jag har tillsammans med Lena ett uppdrag i Botkyrka kommun kl 11:30.


Ingen kan hjälpa den som inte hjälper sig själv.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards