Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Carina - 7 mars 2014 15:30

Med tanke på all blåbärssoppa jag ätit denna vecka måsta min kropp vara blå på insidan,ja för på utsidan är jag likblek.Hade jag varit blå på utsidan hade jag nog blivit tagen för smurf.

Har inte ledsnat på Provivas blåbärssoppa,den är riktigt god.Så det får väl bli ett glas blåbärssoppa till maten i stället ett glas rött i kväll   Mår nu betydligt bättre och kramperna i magen släppte i går kväll.



Det är tur man inte ska ut på sjön i dag,fy så det blåser +6 grader och kraftiga vindar har vi ,solen har försökt tränga sig fram men inte lyckats riktigt.I morgon ska solen skina på oss och det ska bli betydligt varmare, härligt.


I går lagade jag en himmelsk laxpasta gjord på kallrökt lax. Den gräddiga såsen får smak av buljong och citron, en skvätt vitt vin blir pricken över i:et. Med tomater, gräslök och färsk spenat i pastan blir det härligt fräscht.

  

Receptet hittar du här >>>


Trotts att jag varit hemma hela veckan så är det ändå något visst med fredagar.Har redan kommit i fredags mys stämning med tända ljus.

  


Ha nu en riktigt skön och mysig fredag för det ska jag försöka ha. 


INGEN är MER VÄRD än någon annan.

Det är bara vissa som tror det TYVÄRR.



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards