Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Carina - 12 mars 2014 19:30

Vilket fantastiskt väder vi haft i går och i dag +14 grader och strålande solsken.Men på lördag väntas skit väder och i nästa vecka blir det kallare igen.Så det gäller att njuta nu dessa två dagar som är kvar till på lördag.


I går var det zumba och varje gång jag är där så blir jag så sugen på att åka i väg på kryssning och dansa hela natten lång.Det är ju så behändigt att ha så nära till sin sovplats när man åker på kryssning.Man slipper fundera på hur man ska komma hem.

Ingen kryssning inbokad eller planerad än så jag får nöja mig med zumban så länge.Dansar så svetten lackar och det är grymt roligt.


  

Korvstroganoff med ris blev gårdagens middag.Lite titt på TV och sedan dusch.Landade rätt tidigt i sängen i går.


I dag har vi haft Stadsminister besök på vår skola.

  

Trevligt att höra honom prata och han är inte alls så tråkig som på TV,nej han hade sin charm även han.

Pratade på om sitt i 20 minuter sedan i 40 minuter ägnade han sig åt att svara på elevernas frågor.Där efter blev det presskonferens på vår skola.


  

I dag blev det köttfärsfylld spetspaprika med matvete.Mums så gott det var.Men vad vi ska äta i resten av veckan vet i tusan.

Så har ni några middags tips så tar jag tacksamt i mot dem.



Kroppen och själen går ofta hand i hand.

Men de är ändå sällan vänner...



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards