Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Carina - 13 mars 2014 19:15

Vilket fantastiskt väder.Två gånger har jag i dag haft möjlighet att komma ut under arbetstid och njuta av solen.

Man blir ju bara så lycklig.


PartyLite har i helgen visning av sin nyheter och här kan du klicka in här >>> och få lite tips på vad du kan göra med din trädgård eller uteplats. Lys upp ditt hem, klicka här >>>  Lekfulla vårfärger, klicka här >>>

Fint eller hur   Är du intresserad av att ha en visning hemma så tveka inte,hör av dig så berättar jag mer.



  

Kyckling med en chicken masala krydda som gjorde att den fick en skum rosa/röd färg,som tur var smakade den bättre än vad den såg ut.


Brukar du tjuvläsa någons sms,mail,brev eller dagbok ?

Ja den frågan pratade dom om på radion i morse.

Och min fråga är vill man verkligen se vad ens barn/man/fru/sambo skriver till någon annan ?

Ja kanske om man har misstanke om att något inte är som det ska.Eller är det bättre att vara ovetande ?

Det var delade åsikter om detta på radion och jag håller delvis med.

När jag var liten skrev jag dagbok,hade många brevvänner och älskade att skriva.

Men min mamma tjuvläste det jag skrev.Fastän jag gömde min dagbok och mina brev så letade hon rätt på dem och tjuvläste och i fråga satte sedan det jag skrev.Hade olika gömställen varje gång,men hon hittade dem alltid.

Jag delade med mig av mina innersta tankar och hemligheter i dagboken som jag trodde ingen läste.

Blev så fruktansvärt ledsen och sårad ,vilket jag skulle bli även i dag om jag kom på att någon läsa mina sms/mail eller brev.

Det är ju privat och är något i mellan mig och den jag skriver till.



Skönt med fredag i morgon,dags för nagelfix och sedan blir det en lugn hemma kväll.

Lördagens projekt ser ut att bli inställt på grund av vädret,så jäklar typiskt...

Söndagen kommer att gå åt till Partylites vår och sommarvisning och vips var denna helg slut.


Det enda jag kan ändra är mina egna tankar.

Det är på tankens nivå som all förändringstartar.

Det är på tankens nivå som jag gör mina val.



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards