Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Carina - 16 mars 2014 20:45

Har trotsat vädret denna helg och tagit mina långpromenader med hundarna fastän vädret inte var det minsta skönt.

I går blev det en runda på 5,80 km och i dag 6,80 så jag är nöjd med helgens resultat.Ska försöka att gå denna runda minst tre gånger i veckan.

En sväng till Kungenskurva.Besök på Heron och sedan Ikea.Tror alla var på Ikea i går,galet mycket folk.

Handlade ett par "spring" byxor på Heron och två skålar och en kanna på Ikea.Ingen stor shopping här inte.


Uppdaterade min matblogg med laxreceptet. Se här >>>


I dag var det PartyLites sommar visning inne på Kungsholmen och man blir ju så shopping sugen då man ser allt fint.

  

Hoppas nu att jag får in lite visningar i april och maj månad.Är du intresserad så hör av dig så berättar jag mer och vi bokar in ett datum.


  

Älgrostbiff provencale lagade jag i går till middag.Det var så gott så jag kan faktiskt säga att det var en matorgams.

Receptet hittar du här >>>


Just nu går jag i väntans tider...

Och vad väntar då jag på ? Jo att Nora ska börja löpa.Kollar med papper varje dag,rädd för att missa första dagen.

Men än så länge kniper hon,inget löp än,men snart hoppas jag.För nu är valpsuget STORT.

En man som köpte valp av mig för snart åtta år sedan,F-kullen var det,har hört av sig och vill ha en till hund från min uppfödning och detta är väl ändå ett gott betyg.

Blev jätte glad,han är en tävlings intresserad hundägare som gärna meriterar sin hund och det gillar jag.


Att ge en medmänniska bekräftelse kan betyda så mycket.



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards