Carina´s Blogg

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Carina - 30 mars 2014 20:15

Vilken helg jag bara ler,så mycket S var det länge sedan,ja i alla fall för min del.

SOL

Solen sken så fantastiskt skönt i fredags att jag var tvungen att sätta mig på altanen då jag kom hem och bara njuta.

  

Det blev en SKOGS runda innan middagen på 5,85 km.Fantastiskt väder och jag bara njuter.


  

Älgfärslimpa med fetayoghurt blev det till middag,supergott.Receptet hittar du här >>>


I går lördag blev det två SKOGS rundor på vardera 5,88 km. SOMMARdäcken kom på bilen.

Jag hann inte med våffeldagen i tisdags så jag firade den i går på altanen med hemmagjorda våfflor på egen smet,

receptet hittar du här >>> 

  


På kvällen var vi bjudna på grillmiddag i SORUNDA till Magnus och Mia.Alltid lika gott.

    


Vi har i dag gått över till SOMMARtid.Slängt en massa SOPOR och gått en längre SKOGSpromenad på 9,09 km

Har lyckats hålla mig från SÖTSAKER i en vecka nu vilket är fantastiskt.Fick äta en dag på helgen,men har inte känt något behov.


Summan av helgens SKOGSpromenader är 26,71 km och denna vecka 37,94.

Det vore väl fan om inte något KG hamnade kvar i SKOGEN och lämnade min kropp.

Tänk om det vore så här lätt - KOM I HÅG! Natten mellan lördag 29/3 och söndag 30/3 ska badrumsvågen ställas tillbaka 10 kg. "SOMMARVIKT" kallas det.



Till min STORA glädje började Nora löpa i dag och i slutet av vecka 15 åker vi i väg och parar henne.Som jag har längtat,nu hoppas jag att allt går bra.


Ja ni ser själva, MYCKET S denna helg   



Livet är inte ett problem som skall lösas.

Livet är verkligheten som ska upplevas.



Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards