Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Carina - 2 april 2014 19:46

Jag tycker om LÅNG framförhållning.

Nu har vi fått datum på höstens skolstart för oss samt eleverna.Vi vet när jullovet,sportlovet och påsklovet är 2015 samt när sommarlovet börjar för oss.Sådan LÅNG framförhållning gillar jag.

Är ju en liten planerare som tycker om att veta vad som ska hända framöver.


Det jag INTE tycker om är människor som inte kan hålla vad de lovar,för då blir jag så ledsen och väldigt besviken.

Har råkat ut för det denna vecka av en person jag trodde stod mig nära,den personen står inte högt i kurs hos mig just nu.  


I dag var det dags att laga min andra tand som jag råkat bita sönder,tänk att det ska behöva vara så dyrt att gå till  tandläkaren.Om en månad är det dags igen,får lägga besöken så för att kunna ha råd att överhuvudtaget öppna munnen,för det är ingen billig peng...


  

Köttfärspaj är ett lantligt och trivsamt middagsalternativ, som passar både stora och små magar. Grädda degen i ugn och laga till den matiga fyllningen, med bland annat nötfärs, lök, tomat, majskorn och kryddmix fajitas. Fördela röran i pajformen, strö över osten och grädda mitt i ugnen 10-15 minuter. Servera den imponerande pajen med gräddfil och sallad.Receptet hittar du här >>>


Nu ska jag titta på Sveriges Mästerkock och håller tummarna för Ala.


Låt ditt leende förändra din omgivning.

Men låt aldrig din omgivning förändra ditt leedne.



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards