Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Carina - 29 maj 2014 20:15

SHOPPING SHOPPING SHOPPING !!!

Ja så kan jag nog sammanfatta denna dag. Jag hade nog inte räknat med att handla så mycket som jag gjorde i dag. Men jag är nöjd,mer än nöjd.

Magnus och Mia kom för att hämta oss vid nio tiden i morse,väl framme vid Tullgarn mötte vi upp Anders.

Soligt men blåsig toch en massa STÅND att handla i,me like.

  

Byxor, jacka, fleecejacka och handskar i rosa.


 

Ny jaktradio och även den i rosa,stödjer nu bröstcancer fonden.


Köpte låga stövlar,stekpanna och nya halsband till taxflickorna.

 


Åt en jätte god lunch- asiatisk med vildsvin

 

Så är du jaktintresserad kan jag varmt rekommendera dig ett besök på Swedish Game Fair

En väldigt trevlig dag och jag är mer än nöjd   


När vi kom hem igen tog jag Tezz med mig på min runda på 5,83 km.



Att grilla är gott och det hör för oss ledigheten till,att grilla.Så i dag grillade vi älgkött

 


De flesta oroar sig i onödan.

Gläd dig i stället i onödan.

Det är betydligt roligare.



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards