Carina´s Blogg

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Carina - 30 maj 2014 21:30

Har blivit så obehagligt förvirrad på morgonen att jag snart måste göra något åt det...

Vet inte längre vad det är för dag jag vaknar upp till ???

I morse trodde jag att det var söndag,men då jag insågatt det bara var fredag och att jag var ledig blev lyckan total.

Nu funderar jag på att sätta en postislapp vid min  klockradio där det står "God morgon Carina i dag är det lördag"

Och sedan en ny lappnästkommande morgon,ja varför inte...


Jag är med i Buzzador där man får möjlighet att testa olika produkter och sedan lämna ett omdöme om det man provat på.

Denna gång var det " Friday Night Chicken"

  

Den finns i olika smakerfärdigstekt och bara till att värma på,hur smidigt som helst för den bekväma personen.

 

Jag åt den tillsammans med sallad och kan faktiskt rekommendera den,pefekt till sallad och mycket god smak.

Finns ej på att handla på Ica eller Ica maxi.Jag hittade den på Willys.


  

Rosa,rosa,rosa...

Ja ,jag har inte vuxit i från denna färrg trotts mina 45 år.Så i dag då jag fixade mina naglar blev det rosa.


Skit väder hela dagen,regn,regn och åter regn.Ibland mer och ibland mindre.

Jag tog på mig regnkläder och körde min runda på 6.55 km

Finns ju inga dåliga väder,bara dåliga ursäkter...

Och nu är det ju som så att på måndag 2 juni ska jag starta min 5:2 diet igen.Ska väga mig på morgonen och se vad jag har att kämpa i mot ?

Det är några kg som stör mig och dessa ska bort.


Blev ingen middag här hemma i kväll,det blev rökta räkor i ställer.

Hur gott är inte det ???

  

I morgon blir det soppa på räkskalen,mums.


   

Sju veckor av nio har nu gått.Magen växer och Nora mår bra.


Ibland önskar jag att människor vore som sedlar

så att jag kunde hålla upp dom mot ljuset och se vilka som är äkta eller falska.



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards