Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Carina - 1 juni 2014 20:15

Juni månad,visst låter det fantastiskt att få säga JUNI.

Ny månad och nya hårdare,friskare tag...

Halv fem i morse ställde jag mig på vågen för att se vad jag har att kämpa mot   Kändes väl så där måste jag säga att se resultatet.Det är 5 kg som jag ska kämpa bort ,med start i morgon.

Har rört betydligt mer på mig denna vecka.

5 km vårruset - måndags

5,83 PW  - torsdags

6,55 PW  - fredags

7,62 PW - Lördag

8,34 PW - Söndag


Det är så skönt att ta dessa rundor tillsammans med Tezz,Nora får nu vara hemma då magen börjar bli för rund.

  

Anledningen till att jag gick upp kl 4:30 i dag var att det var utställning i Alfta.Tezz skulle ställas ut.Allt var bra förutom svagt vitt tecken på låret som drog ner bedömningen till Very good.

Nu har hon fått sin utställnings merit och kan i höst starta på jaktprov.


  

I går blev det middag på vildsvinsbog,blev lite inspirerad av maten på Tullgarn och försökte göra något snarlikt. Blev riktigt gott.Lägger ut receptet senare i bloggen.


  

I dag blev det tacos,Gabriella kom äntligen hem efter att ha varit hos sin pojkvän sedan i måndags och då ville jag laga något jag vet att hon tycker väldigt mycket om.


Nu har fyra dagars ledighet snart tagit slut.Hade behövt olja in altanen men hann inte med det,så om vädret tillåter får det bli nästa helg.


Har ni sett grävlingsbebisar någon gång ? Jag såg fyra häromdagen springande över vägen här utanför.Jag gillar inte grävlingar,tycker de är rätt fula,men barnen var super söta.


Alla gör misstag i livet.

Men det behöver inte betyda att man ska sonas för dessa i resten av sitt liv.

Ibland gör människor dåliga val.

Det betyder inte att man är en dålig människa.

Det betyder bara att man är mänsklig. 



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards