Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Carina - 2 juni 2014 20:30

  

Första dagen av 2:dagen är snart slut och visst har min mage kurrat.

En av eleverna sa -Va fan var det där ?

-Min mage svarade jag.

-HUNGRIG ? fick jag tillbaka som svar.

-Ja jätte hungrig.

-Det hörs   

Lite svårt att dölja en hysterisk skrikande mage   500 kalorier får jag äta i dag och bilden ovanför avslöjar mina intag av dessa.Mycket vatten har det också blivit.

Känner mig trots allt glad och väldigt nöjd.Nu ska jag visa mina valkar vem som bestämmer över denna kropp som lever sitt egna liv. 



När jag lämnade jobbet i dag kollade jag av mina sms och hade kl 16:25 fått ett sms

 

Mer än så kan jag inte visa.Var tvungen att ringa min rektor innan jag tackade ja och visst fick jag ledigt.

Så nu får vi se vad detta kan bli.Jag vet vad det är men får hålla det tyst ett tag till.Blir glad att just jag blir utvald till detta.


Ingen PW i dag,kroppen måste vila lite också   Men i morgon blir det zumba igen,kanske den sista innan sommaren.


Livet är som en bok.

Man vet aldrig vilken sida som kommer att innehålla fina ögonblick.

Så fortsätt att läsa,eftersom lyckan kommer när den är som mest oväntad.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards