Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Carina - 3 juni 2014 20:45

Varför kan inte livet bara vara en dans på rosor ? utan problem och en massa fallgropar.

Varför blir inte saker och ting som man tänkt sig ? Ställer mig själv frågan, hur blev det som det blev ?

Vad hade jag kunnat gjort annorlunda ?

Tankarna snurrar och det råder kaos i mitt huvud just nu.Men jag ska kämpa och gå rakryggad igenom detta,tänker inte skuldbelägga mig själv.Kan helt enkelt inte belasta mig själv med någon annans misstag.


Zumban i dag fick mig att le igen och må lite bättre.Alla borde dansa då de känner sig ledsna.Släng bort alla lycko piller som ger så hemska biverkningar.

Innan zumban sa Camilla och jag att nu har vi provat detta ett år så vi får väl se hur det blir till höste ?

Men jag blir alltid på så bra humör efter dansen och mår så bra av den så jag kommer garanterat att zumba vidare i höst.


I dag har jag min ätar dag,kvällens middag blev vegetarisk.

Zucchinipannkakor med tomatsallad och basilikacrème är en underbart god vegetarisk rätt där matiga zucchinipannkakor med smak av cayenne. Serveras tillsammans med mangoldskott, tomatsallad och smaskig basilikacrème.Riktigt gott och receptet hittar du här >>>

  


I morgon är det två dagen av 5:2 dieten så då blir det flytande föda igen.


När du funderar på att ge upp...

...fundera på varför du kommit så långt



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards