Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Carina - 14 juni 2014 22:02

Tänk vad vädret kan ställa till bekymmer.
För bekymrad det är vad jag är. Inget internet här hemma, det är ju katastrof !!! Hur sjutton klarade man sig förut? Jag minns för länge sedan när man hade det där hemska modemet som var kopplat till telefon, och så fort någon ringde kopplades man ur. Och hur det lät. Gick inte att ansluta sig i smyg.
Allt var inte bättre förr.
Har felanmäla och ny kabel är på väg. Internet slogs ut i samband med åskoväder i torsdags.

Linda fyller 26 år i dag och jag var förbi henne med en liten present. Det var så mysigt att få en puss stund med Minou. Blev inte där så länge eftersom jag inte vill lämna Nora ensam alltför lång tid.
Kent åkte tidigt i morse och lär komma hem framåt midnatt.
Det har blåst på bra,himlen har varit blå och solen har lyst hela dagen.

Tog en PW runda med Tezz på 5,83 km.
Tänk att jag på 13 dagar med 5:2 dieten har gått ner 2,8 kg. Nu är det 2,5 kg kvar till min dröm vikt.
Sommarlovet börjar för mig på onsdag och jag ska försöka gå min runda varje vardags morgon.
Köra 5:2 dieten hela sommaren och då bör jag nå mitt slut mål när jag åter igen ska börja jobba den 13/8.

Glassbilen hittade ut till oss idag och jag var bara tvungen att köpa glass av denna unga man. Inte varje dag den hittar hit.

Så otroligt vackert med alla färger denna årstid.

Linda fick en korg med lite gott att mumsa på.

Kram Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards