Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Carina - 19 juni 2014 22:00

I dag har det varit en sådan där dag då allt gått bra.Ja nästan i alla fall   


Sommarlov betyder inte sovmorgon i vårt hus.Nej jag får gladeligen kliva upp då Kent ska upp kl 05:30   

Rasta hundar och ge dem mat och är man ändå uppe kan man ju ta sin PW runda på en gång.

1 timme och 15 minuter flåsar jag runt på min 7,4 km runda.

Dag 19 på min 5:2 diet och vågen visar -3,7 kg. Är det inte fantastiskt så säg.


Återbesök på Södra djursjukhuset.

Nora var så glad och viftade så på svansen att hela kroppen kom i gungning så det var svårt för sköterskan att ta blod från Nora.Underbart med glada kärleksfulla hundar.

Jag tror stenhårt på att man får den hund man förtjänar.


Utan internet i en vecka pågrund av att åskan slog ner i modemet.

Gissa hur det har varit? Inte roligt alls.Men i dag fick jag ett nytt modem och jag kan åter igen snurra runt på nätet.

Min matblogg är uppdaterad med smått och gott se här >>>


  

Kvällens middag såg ut så här.Lax med färsk potatis och en sås samt lök,tomat och basilika hack  .


När maten var uppäten kom solen och det skålade jag gladeligen för

 


 

Detta är Oskar.Han går runt vårt hus varje dag.Ett halvt horn är allt han har.Antingen har han varit i slagsmål eller råkat ut för en olycka.



En människa som mår bra har aldrig behov av att attackera eller förlöjliga en annan människa.



Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards