Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Carina - 1 juli 2014 20:15

Regn i förrgår - Regn i går - Regn i dag.Börjar bli lite väl mycket regn nu tycker jag.

Men värmen är på väg till helgen sägs det,och jag hoppas dom har rätt.För nu vill jag ha bikiniväder   


Fick en förfrågan på min matblogg från ICA omjag ville vara med i deras mattävling om att bli årets grillmästare.

Mitt bidrag är vildsvinskarré och grillad potatis.

  http://www.ica.se/recept/arets-grillmastare-2014/  Gå in på denna länk och rösta på mitt bidrag.Tusen tack på förhand   


I dag har jag varit chaufför åt Kent som opererat bort två trasiga bitar i minisken/knät.Nu är han sjukskriven tre eller om det var fyra veckor,minns inte så noga vad läkaren sa.


Gabriella och jag tog en tur till Kungens kurva på eftermiddagen.Hon ville köpa träningskläder och jag hade sett en kudde för några veckor sedan som jag ångrat att jag inte köpte.


  


Skrev i går att jag ska bli bättre på att gå denna vecka och i dag bryter jag det jag skrev i går.Inte så lockande att gå i regnet...


  

Älgfärsbiffar med fetaost och bullgursallad blev middagen hemma hos oss i dag.

Väldigt gott, receptet hittar du här >>>



Bli aldrig så upptagen med att skapa ett liv att du glömmer bort att leva.



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards