Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Carina - 6 juli 2014 22:00

PW runda som vanligt och lika lång denna morgon.I början av min ledighet då jag körde PW var det långa byxben,

t-shirt och en jacka. I dag var det korta byxben och linne,skönt att slippa så mycket kläder.


Hämtade Isabella och Minou vid 11 i dag.Vi åkte först till Haninge och sedan till Kungens kurva.Jag skulle köpa lite porslin som jag sett.

  

Tycker det är så fint med likadant porslin av både skål,fat och kaffemugg.Köpte detta på MIO.


 

Det är så mysigt att ha tjejerna hemma.


       

Att spruta vatten ur munnen är roligt tycker Minou.


Man tager vad man haver...

Plockade smultron,jordgubbar och rabarber hemma på tomten till en liten paj.

Detta är tredje sommaren vi bor här och första sommaren skulle jag kolla vad som kom upp för att sedan plantera det jag saknade.Och vad jag jag gjort ? Inte något alls och jag som vill ha både vinbär,hallon och rabarber.

Får väl ta tag i det till nästa år,för jag verkligen älskar att få plocka och sedan göra något gott utav det.


 

Baconlindad kycklingfile med grillad sötpotatis och ananas med en sås av matyoghurt och mangochutney blev vår middag i dag.

 

Väldigt gott,friskt och så enkelt.


 

Pajen smakade riktigt bra den med.


Vid 19 tiden lämnade jag av Isabella och Minou.

 

Farmors Lycka   





Kan man bli förkyld av AC ? Ja så är det nog.I går körde vi AC för fullt i bilen och igår kväll började jag känna av halsen och i dag lite smått snorig.Jag får inte bli sjuk nu...Har inte tid,ska snart ta i mot de nya valpköparna som ska hit och titta på deras nya familjemedlem.


   RÖSTA !!!! PÅ MIG !!!! Klicka på länken här >>>>


Behåll människor i ditt liv som verkligen

Älskar dig, Motiverar dig, Uppmuntrar dig , Inspirerar dig,Förstärker dig & Gör dig glad.

Om du har människor som INTE gör något av detta ovan - LÅT DEM GÅ !




Kram

Carina







Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards