Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Carina - 15 juli 2014 21:30

  

För fem veckor sedan föddes denna lilla tax flicka.Jag hade redan bestämt mig innan att jag skulle behålla en tik. Men jag ska vänta tills dom är sju veckor innan jag bestämmer mig för vilken tik det blir.

Fast det gick inte,redan efter några dagar tog denna tik en plats i mitt hjärta.Och nu har jag bestämt mig för att det är hon - Rea som blir min nya jaktkompis och familje medlem.


Pampas Produktion AB gjorde en produktion för Hjärt och Lungfonden som jag var med i och när jag känner att jag behöver skratta tar jag mig en titt på denna film - Se här >>>


Fyra veckors ledighet ligger nu bakom mig och fyra veckor minus en dag, är det kvar av ledigheten.Börjar nästan bli lite stressad,ja det låter kanske lite galet.

Tycker inte jag hunnit med att göra allt jag vill och snart är det slut.Ska verkligen försöka att njuta av min ledighet som återstår.Göra lite roliga utflykter och njuta av dagen.

Besökte i dag Anita och Talli,så skönt att få träffa dem.Hade verkligen behov att samtala med dom,och det var så bra att dom var hemma när jag ringde på deras dörr.

Vi är ganska dåliga på att "impuls hälsa på "varandra nu för tiden.Allt ska planeras in i minsta detalj.

Det sköna med dessa impuls besök är att allt blir vad det blir.Kaffe eller vatten,inga förberedelser,man tar det för vad det är.

Tack för att jag fick besöka er i dag Anita och Talli   


  Att det ska vara så svårt att lämna en fjärde placering.Vill ju som sämst komma trea så att jag får något pris.Jag som inte ens ville deltaga i denna tävling,utan blev tjatad på av en Daniel från Ica att skicka in ett grillbidrag.Stötta mig nu alla mina vänner så ordnar jag en GRILLFEST om jag kommer 1:a

RÖSTA HÄR >>>  Vildsvinskarre med grillad potatis.En röstning om dagen till och med 31 juli   


Tack på förhand   

  

En pessimist ser svårigheter i varje möjlighet,en optimist ser möjligheter i varje svårighet.



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards