Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Carina - 4 augusti 2014 22:00

Blir så otroligt glad när någon tänker på mig.

I torsdags fick jag ett samtal från en vän Carl-Fredrik som undrade om jag ville gå på Music&Arts ?

Klar jag vill svarade jag.Då får du VIP biljett till fredag-Lördag-Söndag.

I fredags var det Jill Johnson. Lördag- Peter Lemark.Söndag- Neal Young.

Tyvärr hade jag ingen möjlighet att gå på fredagen då Kent fyllde år och vi hade några vänner här på middag.

  


Men i lördags gick vi dit.Det var PeterLemarks sista live spelning.Att få se den var ju en häftig upplevelse.

  


I söndags var det Neal Young.Och ja jag ska vara ärlig,visste knappt vem han var,men nu vet jag och även han bjöd på ett mycket bra om inte bättre framträdande.

Det var lite kul att få sitta på VIP hyllan.Bra utsikt och man fick även köa i baren med andra kändisar som liksom vi var där för att se och höra kvällens artister.

Fick en ny favorit Anders Wendin, sångare i Moneybrother.Riktigt bra kille,så den skivan ska jag nog köpa.

  

Så tusen tack igen till dig Carl-Fredrik och du vet ju att jag gillar musik.Jag är nog enriktig musik nörd.


I dag var det dags att packa bilden med valparna och Nora för att åka till veterinären.Valparna skulle besiktigas, vaccineras och Id-märkas.Nora skulle få pass och rabiesvaccineras.Inte lätt att kånka in två burar och en folkkär tax gående bredvid.

Åh Nora du är jämt så glad sa tjejerna i receptionen då vi kom in.Och visst är hon glad,fantastiskt glad och väldigt kärleksfull.

Det är inte alla som med glädje går in till en veterinärklinik och är så ofantligt glad att hon vill hälsa och pussa alla.


Lite i varmaste laget i dag tycker till och med jag...

Inget altanhäng alls för min del i dag,har hållit mig inomhus och försökt få lite korsdrag.Men temperaturen inne visade på + 26 grader.NU i skrivandet stund är den på +24,1 Lite för varmt för att kunna sova obehindrat en hel natt.


I kväll har jag förberett inför morgondagen då fyra valpar ska flytta till sina nya familjer.

Sista ensamma fotot på vardera valp.lite extra pussande på var och en.

Det är blandade känslor att leverera enkull valpar.Men jag vet ju att de kommer få det riktigt bra och nu behöver dom alla egen tid för att kunna formas till den familjemedlem och jaktkompis de ska bli i framtiden.

Jag kommer att ha kvar två valpar till på lördag då sista valpen flyttar.Sedan blir det ensam tid med Rea.

  


Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa,

men jag är inte säker på att du fattade vad du hörde inte var vad jag menade



Kram

Carina






Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards