Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Carina - 5 augusti 2014 19:30

Stora flytt dagen har det varit i dag.

Vid strax efter klockan nio i morse kom första för att hämta sin valp och nu åkte dom sista för i dag.

Tror nog valparna kände på sig i natt att de skulle bli sista natten med gänget,för gud vad livat de var i valprummer vid tretiden.De skällde,sprang runt och jagade varandra och verkade ha rikgit roligt.Jag var tvungen att gå upp för att kolla efter vad de pysslade med.

Dagens valpflytt blev till Västerhaninge,Uttran,Sunne och Uppsala.

  

Sista bilden på gänget.

Hur känns det att bli av med valparna då ? Det känns faktiskt riktigt bra,visst blir det otroligt tomt.Men alla är så kärleksfulla, varma och goa så det känns riktigt bra.De hamnar i familjer där det redan finns hundar,där de jagar och även får vara en kär familjemedlem.Kan ju inte bli bättre.

Nu har jag två valpar kvar och som jag skrev i går,på lördag flyttar sista och kvar blir min Rea.


Hur gick grilltävlingen ?

Först vill jag tacka ALLA NI som röstat på mig.Men tyvärr räckte det inte till någon prispall.Blev fyra av sexton bidrag.Jag kom i alla fall inte sist,men missade prispallen.

Ja det är bara att ta nya tag,skam den som ger sig.


Nu tänker jag lägga mig på soffan och sjunga med Petra på Allsången i kväll.



Mjuka kärleksfulla ord och handlingar gör hjärtat gott.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards