Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Carina - 18 september 2014 20:00

Snart har även denna arbets vecka tagit slut,endast en dag kvar.

Hade möjligheten att komma ut på en promenad mitt på dagen.Sjöängsbadet bjöd på en härlig ögonfröjd.

  

Älskar att vara vid vattnet,det är så rogivande och så vackert.


I går var det hem till spisen direkt efter jobbet för att laga middag

 

Majs-och ärtpannkakor med tzatziki,väldigt gott.

Receptet hittar du här >>>

Där efter var det i väg igen för att åka på möte som tog hela kvällen.


I dag blev det stop vid Ica maxi för att veckohandla.När jag packat upp all mat så blev det promenad i skogen med hundarna och kantarellplockning.

Måste bara få tjata igen om att jag bor ju så himla bra.Skönt att ha skogen utanför dörren,en skog likt ett skafferi.Och snart om ca två veckor börjar jakten och då kommer taxarna och jag att vara på jakt varje helg.Gissa om vi längtar.Hoppas bara att snön dröjer.


  

Middagen i dag blev en krämig broccolisoppa,receptet hittar du här >>>


Skulle i väg till Lena i Salem i kväll,men det blev uppskjutet till oktober.Så det blev en hemmakväll. Vilket i sin tur blev skönt eftersom jag ska i väg i morgon efter jobbet.

Lördagen är fullbokad med en massa fix här hemma och söndag ska jag i väg men döttrarna.Och där var den helgen slut.


Nej nu ska jag tycka ner min bak i soffan och leta goda recept i min mat tidning som kom i dag.



Det du vill få sagt,SÄG det HÖGT.

En viskning kan bli så oerhört fel... 


Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards