Carina´s Blogg

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Carina - 25 september 2014 21:00

Klockan 05:00 ringde min klocka.Regnet vräkte ner och utanför fönstret möttes man av mörkret.

Fy för dessa blöta,mörka mornar.

Är ingen höstkvinna direkt,är mer en vår och sommarkvinna.Älskar dessa soliga varma dagar.

Att behöva gå ut i regnet ser jag inte som någon tjusning,därimot som ett straff...

Åh vad jag längtar efter sommaren nu.

Det är långt dit,typ 8 månader.Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.Och varje årstid har ju sin tjusning.Bara det inte regnar...


Började jobba klockan 7:00 i morse,mycket vatten på vägarna och man var rädd för vattenplaning.

Efter dagens jobb blev det inköp på Ica Maxi i Haninge och hämtning av mitt pris jag fick då jag deltog i äppelpaj tävlingen med mitt bidrag.Äppelpaj med lingon,receptet hittar du här >>>

  

Det blev en kylväska med lite smått och gott i.


Innan middagen blev det promenad med hundarna ner till sjön.Sedan blev det en het färsgryta med ris till middag.

  

Receptet hittar du här >>>


Bakade en morotskaka efter middagen

 

Och har även hunnit byta lakan i sängen,tvättat en maskin tvätt och hängt den.Att du bara orkar Carina.

Ja gör jag inget så somnar jag och har man varit uppe sedan klockanfem i morse är det lika bra att hålla ångan uppe.

Är ju ingen tv kvinna.


När man tänker för mycket kan man ibland skapa problem som inte fanns där från början



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards