Carina´s Blogg

Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Carina - 27 januari 2015 13:00

Med dunder och brak har nu förkylningen slagit till i min kropp.

Hostar och snorar som aldrig förr.Jag undrar hur mycket snor det  kan finnas i näsan och hur tusan kan det fyllas på så snabbt när man nyligen fyllt en hel ruta hushållspapper ?

Åkte till jobbet i går,med tron om att jag mådde bättre,men fick tillslut inse att jag inte var till någon nytta där.

Två timmar senare fick jag vända om och åka hem.

Vet inte vem av oss det är mest synd om ? Men det blev inte många timmars sömn i natt pga hostan,satte mig i köket för att inte störa Kent för mycket,drack lite varmt,tog en klunk hostmedicin och la mig igen då jag trodde hostan lugnat ner sig.


När man sitter hemma och är sjuk har man ju all tid i världen att tänka och fundera på saker och ting och jag är ju en funderare av alla högsta grad...

Jag arbetar som ni vet i skolan men extraknäckar gratis som stödperson till dom som ska skilja sig.

Undrar just hur många skilsmässor jag gått igenom,utan att ha varit gift med mer än en man och är det fortfarande.

Tycker ju om att finnas till för andra och stötta dem som inte tycker livet är så lätt alla gånger.

Men vad händer sen när dom skilt sig och mår bra igen ?

Ingen aning faktiskt för MÅNGA av dem har då träffat en NY och då behövs inte jag längre som stötte pelare och rådfrågare. Rätt trist uppdrag man har måste jag få säga.Och varför kan man inte höra av sig när man mår bra,utan endast då man har bekymmer eller är less på sin partner ?


Isabella har idag börjat sitt nya jobb.Tycker hon är så modig som ger sig ut och prövar sina vingar.

För några år sedan åkte hon till Rhodos för att jobba i några månader.

I dag klev hon på en färja för att jobba på deras buffé.Hoppas verkligen att hon ska trivas och att det inte blir för mycket sjögång.

Man måste passa på innan man skaffar sig ett fast förhållande och barn.


Nä om man skulle ta och brottas i några timmar med hemsidan som pockar på att bli klar...



Att vara ärlig ger dig kanske inte många vänner men det ger dig alltid de rätta vännerna.



Kram

Carina

Men tydligen


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards