Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Carina - 8 februari 2015 20:00

Och så var denna helg slut...

I går gick jag upp vid 6 tiden för att ta med mig Rea till Eskilstuna.Mötte upp Hanna och Liam på ett hotell där vi åt frukost tillsammans innan vi åkte till hundutställningen.

Rea skötte sig bra och det var hanna som visade henne åt mig.Fastän jag bara tittade på blev jag jätte nervös.

Men det gick bra.Två rosetter = BIM valp

  

Vi kom hem strax innan 17.Så det blev en lång dag hemifrån,jag som älskar att vara hemma.


Vet ni vad nära det var att jag åkte dit igår ???

GODISSTOP gäller ju hela februari och jag är ju barnsligt förtjust i kexchoklad.Det var så nära att jag köpte en på vägen hem.Tänkte att jag kan ju äta den i smyg...men då ljuger jag ju för er och framför allt mig själv.Nej det går inte,så det fick bli ett paket tuggummi i stället.Sockerftitt såklart.


Halv sju gick jag upp i dag.Dags att åka till Tierp och hämta hem mina små valpar.  Vi hade bestämt att Mynta skulle få föda hemma hos sin fodervärd och sedan komma hem till mig just denna dag.

Det gick så bra att köra dem hem och de har det så bra nu i valprummet tillsammans.

     

Visst är det rart med valpar.




Receptbloggen är nu uppdaterad med nya recept

 

En pastarätt, se receptet här >>>


 

Fläskfilé med hasselbackspotatis. Se receptet här >>>


 

Och sist men inte minst falukorvsgratäng med broccoli.Se receptet här >>>



Mycket mer än så här har jag inte hunnit med denna helg.


Dammtussar kan vara bevis på att någon gjort något roligare   



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards