Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Carina - 14 april 2015 21:15

Tanden höll i knappt två dagar.I måndags morse fick jag ringa tandläkaren om en ny akuttid.Det ilade något så vansinnigt och att dricka var riktigt smärtsamt.Som tur var fick jag komma samma dag.Även denna gång kom jag där ifrån med en hamsterkind och läppar hängande på sniskan.Man är inte snygg efter ett tandläkarbesök.

Det värsta är nog när bedövningen släppt och smärtan kommer,känns som dom flyttat om på varenda tand i munnen.

Men så var dock inte fallet,det vart en ny provisorisk lagning till kronan blir klar.

Så igår kväll blev en soff och slapparkväll.Kent var på fotboll så jag fick tycka synd om mig själv alldeles ensam.


Tänk så snabbt en person kan förändras,ja det är riktigt skrämmande.

Från att vara en riktigt bra och god vän till att bli en elak jävel som ber dig att aldrig mer visa dig.

En sådan personlighetsförändring måste väl ändå vara sjuk,lite schizofren tänker jag.Och hur mår en sådan person inombords ? Illa illa om du frågar mig.

Sådana människor ska man verkligen göra sig av med.För det är inte värda någon vänskap utan en spark i baken så att de vaknar till liv igen. Men jag kan inte släppa tanken ändå,hur kan man bli så personlighets förändrad bara på några månader ?

Om någon är elak mot dig,kom ihåg att det är dem det är fel på,inte dig.

När man mår bra går man inte runt och är elak mot andra människor.


Kent hade lagt spår till Camilla/Billbo och mig med Rea som vi tränade på i kväll.

Det gick över vatten och viltstig,inte helt lätt denna gång,men bra träning.

Om en vecka träffas vi igen för att träna spår.


Att jag överhuvudtaget är så pass vaken som jag är,med den knappa sömn jag får är ett under.

I natt var det helt jävlar (ursäkta svordomen)hopplöst att sova.Undrar hur länge dessa vakna varma nätter ska hålla på ?



Du kan inte förändra andra människor runt omkring dig,

men du kan förändra vilka du vill ha omkring dig.



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards