Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 april 2015

Av Carina - 16 april 2015 19:15

Torsdag kvälloch jag har nu arbetat klart för denna vecka.

Har tagit fram min resväska och packat lite kläder.Det behövs inte så mycket,ska bara vara borta tre dagar.

Onödigt stor väska kanske,men sist shoppade jag så mycket att det var nödvändigt med stor resväska.

Denna gång blir det inga julklappar men shoppa lite nya sommarkläder och presenter till någon som fyller år snart,kommer det att bli.

Gabriella och jag flyger till London i morgon bitti.Samma hotel som Kent och jag bode på.

Väderprognosen visar +16 grader och sol,mysigt.


Måste bara göra reklam (OBS!!!Jag blir inte sponsrad) för ett medel mot blåsor i munnen.

  

Oralamedic.WOW vilken snabb effekt det var.Har periodvis alltid haft blåsor i munnen,och då pratar vi inte om en i taget.Nej allt i från tre upp till tio blåsor på en gång.Och ni som haft dessa blåsor vet ju hur fruktansvärt ONT de gör. Köpte detta medel,penslade på igår kväll på och i morse fanns blåsorna kvar,men smärtan var borta.

Gissa om det kändes som en befrielse att bli av med smärtan.

Så detta kan jag rekommendera er att köpa.Jag ska se till att alltid ha detta hemma.


Skönt när saker och ting löser sig snabbt.

I går kväll fick jag veta att en som köpt hund från mig för fem år sedan inte längre kunde ha kvar sin hund pågrund av familjeskäl.Jag hörde då av mig till en annan kille som köpt hund från mig,som jag dessutom tycker är väldigt bra med hundar.Och vips så var problemet löst.Så nästa helg kommer hunden hem till honom och dom ska testa så att det funkar med den hund han har idag,men vi tror båda att det inte ska vara något problem.

Så himla skönt med vänner som kan hjälpa till och lösa situationer som sätter käppar i hjulet för andra.

Det kallar jag för god kamratskap.


Du kan inte välja din omgivning men du kan välja vem du vill ha omkring dig.

Välj att alltid vara den du är - Oavsett!



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards