Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 21 april 2015

Sliten kvinna...

Av Carina - 21 april 2015 20:45

Trött och rätt sliten känner jag mig.Hade behövt två återhämtningsdagar efter London resan.

Men så blev det dock inte.

I morse då jag gick upp vid kl 5 stod en älg utanför köksfönstret.Rådjur ser vi nästan dagligen,men inte lika ofta en älg.

Hon höll mig sällskap på utsidan under hela frukosten,trevligt morgonsällskap som är roligt att få iakta på så nära håll.


Det finns inte mycket energi kvar på kvällarna,skulle behöva måla valprummet,en sista gång,sedan är det klart.Men det blir liksom inte utav.Måste få det klart innan denna vecka är slut,ja det är i alla fall mitt mål.


Spårträning med Rea blev det ikväll.

  

Och visst är hon duktig,men det märks att det är en unghund så mer träning blir det framöver.

Hoppas på att få henne till spårchampion innan oktober 2015.


Kent var förbi Pins Designe och hämtade blandannat en ny hoodie tröja jag beställt med Rondodrevets logga på.

 

Har inte vuxit ifrån den rosa färgen än och kommer nog aldrig att göra det.

Kan jag få en rosa kista till min begravning så beställ gärna det.




Nu börjar nedräkningen till studenten och vårt sommarlov.

Vi har lite utflykter,en studentbal och studenfika innan vi kan tacka våra fyror för dessa år tillsammans med dem.

Tror det kommer att gå med en rasande fart.




Att våga se dig själv som den du är,

ger verklig frihet.



Kram

Carina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards