Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Carina - 8 maj 2015 19:30

Äntligen fredag...

Den har verkligen varit efterlängtad.Det har varit en intensiv vecka och jag har varit rätt slut på kvällarna. Haft saker inplanerat som jag varit tvungen att avboka. Är glad att jag kan avboka då jag känner att orken inte finns,finns ingen anledning att köra sig själv i botten.


I går fyllde Isabella 24 år.Tänk vad fort åren går.Firade henne tillsammans med Gabriella,Kent har åkt till Berlin med sitt jobb och kommer hem på söndag.

  

Vi var på restaurang Barcelona och åt middag.Fantastiskt gott och väldigt mättande.Vi var tvugna att gå från Sergelstorg till Globen där min bil stod parkerad.Magen stod i fyra hörn och behövdes promeneras ner till åtminstonde rundare hörn.Ömma fötter blev det,men magen kändes betydligt mer behaglig.

En varm och skön kväll,dock lite blåsig.Men det verkar ju blåsa varje dag.


Jag tycker ju att det är så skönt att få vara ensam hemma.Kent kommer som sagt på söndag kväll/natt.

Lite trist att laga middag åt sig själv,men gör det ändå.Skulle aldrig kunna ersätta middagen med smörgåsar eller liknande.

Ikväll fick det bli BBQ-kotlett och ett glas rött,väldigt gott.

 


Älgen som jag skrev om i förra veckan har nu fått hamnat i "älg himmelen" och slipper lida.

 

Vi har otrilogt mycket älg där vi bor.En kväll såg vi fem älgar och jag lyckades då fora dessa två

 



Ska strax lägga mig i soffan och titta på tv och njuta av fredagskvällen med mig själv.

Hoppas ni får en skön och härlig fredagskväll.



Om man har ett rikt inre liv behöver man inte vara så upptagen med vad andra säger,tycker och gör. 



Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards