Carina´s Blogg

Alla inlägg under maj 2015

Av Carina - 1 maj 2015 13:30

Välkommen du underbara vårmånad- maj.

April slutade inte riktigt som jag tänkt mig.Fick veta att min yngsta dotter var med i olyckan som inträffade vid Medborgarplatsen i går.Där en polisbil körde rätt in i folkmassan. Du kan läsa om det här >>>

Det hade kunnat slutat fruktansvärt illa.Jag hoppas nu att de inte ger några större skador framöver.

Hon har blivit undersökt och röntgad.Fått en massa värktabletter och kunde lämna sjukhuset strax före klockan 01 på natten.Jag var riktigt orolig i går.Och lider med henne i dag.Hon sa i morse - mamma jag trodde jag skulle dö !

Förstå vad hemskt att få vara så nära döden känslan,hemsk upplevelse...



Hade hoppats på bra väder nu när man är ledig i dagarna tre.

Hann ut på en 6,2 km PW innan regnet tog över.Skönt att komma ut och röra på sig och hundarna behöver även dom få sin motion.


Receptbloggen är nu uppdaterad med nytt recept.

  

Grillad vildsvin med blåbär och lingon glaze >>>



Som mamma har man alltid jour,

men vad gör väl det när man har öppet för dem man älskar mest.



Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards