Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Carina - 3 juni 2015 19:30

För vi har bara regn hos mig...

Men hur mycket regn kan det finnas där uppe och ska det aldrig ta slut ?

Börjar bli lite tjatigt med detta blöta väder.Är glad att jag fick uppleva våren och värmen både i London och i Prag.

Man får leva på det som varit och sikta framåt,i morgon kanske vi klarar oss från regn,eller övermorgon ? Man ska helt enkelt aldrig sluta hoppas.

Det värsta är att när det bara regnar så får ute arbete som planeras vänta och det stör mig.

Vill ha mitt tak över den del av altanen som vi bestämt.Fixa med blommor och möblera med utemöbler.Huset ska målas och gräset behöver klippas.

Ja ,ja det finns en dag i morgon med.


I dag var det dags för nagelfix.

  

Lite vårigt/somrigt.


Har uppdaterat bloggen med två snabba vardagsrecept.

   

Bara att titta in på receptbloggen >>>


I morgon är det sista dagen med gänget på jobbet,för på fredag släpper vi i väg 10 studenter.Det kommer att bli en tårfylld dag som dom sent kommer att glömma.


Tänk så mycket djur vi har utanför köksfönstret.Har sedan vi flyttade hit fått se älg,rådjur,vildsvin,bäver,grävling,räv hare och igår en mård.Rätt häftigt att så se och iaktta dem på så nära håll.


Vet ni vad ? godisgrisen Carina har klarat av godisförbud i 17 dagar,är jag inte duktig så säg   



Försök aldrig vinna tillbaka en person som valt att förlora dig.



Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards