Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Carina - 4 juli 2015 21:00

Då har vi hunnit med en vecka på Kreta som bjöd på sol och värme,dock lite för kalla kvällar för min smak.

  

Blue Marine Resort var ett riktigt fint hotell.


     

Vårat hotellrum var riktigt fint med härlig utsikt.


     

Så här satt man riktigt bra efter en dag i solen med bad både i havet och poolen.

 


Vi gjorde även en båtutflykt till ön Chrissy - Guldön som den även kallas.

     

 

Riktigt klart och fint vatten.


 

Shopping i stan Aghios Nikolaos blev det också.Köpte med mig olivoljor och kryddor hem.


 

Det växte timjan överallt och den blommade nu för fullt

 

Och doftade helt fantastiskt.


Vi hade All Inclusive och det var väldigt generöst med mat och dryck.

Man behövde varken vara hungrig eller törstig under dagen.

 


Tack till mina döttrar som ville åka med mig denna vecka.

   


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards