Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 juli 2015

Av Carina - 12 juli 2015 18:45

Men vad är det med den här sommaren ???

Hörde på radion i fredags att denna temperatur som är i juli månad är den temperatur man normalt har i maj månad.

Inte konstigt att man fryser.


Satt just och tänkte efter hur lång ledighet jag har kvar ? Börjar få lite jobbångest,men insåg att det är fyra veckor och två dagar kvar.Så ångesten få vänta ett tag till.Här ska njutas och må gott av ledigheten.


Har ni varit ut i skogen och sett alla gula kantareller ?

  

Tre sådana brickor fulla med kantareller har vi lyckats få ihop bara denna vecka.


Gott om blåbär och smultron har vi med,så idag blev det en blåbär och smultronpaj.

Tänk vad mycket gott skogen har att erbjuda och gratis är det också.

 

Ska snart fika så än kan jag inte skriva att den var god,gjorde en smulpaj med kokos.


Har uppdaterat receptbloggen - Carinas recept


 

Älgentrecôte som vi grillade - se recept här >>>


 

Vi har även grillat vildsvinsburgare - se receptet här >>>


Det blir väldigt mycket grillade så här års,det är ju så gott.


 

Kasslersallad med pasta smakar gott en varm sommardag - receptet ser du här >>>


Stort matintresse har jag.

Vill ständigt laga nya recept och testa nya maträtter.


Har varit riktigt duktig med mina PW rundor denna vecka, det har blivit sex rundor.

Skönt både för mig och hundarna,dom tycker det är lika roligt varje gång.



Äkta rikedom är förmågan att uppleva världen fullt ut.



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards