Carina´s Blogg

Alla inlägg den 28 januari 2016

Av Carina - 28 januari 2016 18:45

Sveriges mästerkock,vilka grymma amatörkockar det finns i vårt land.Och vilka upplägg.

Det ser så proffsigt ut och jag skulle ALDRIG ha en chans i det programmet.Det är roligt att titta på och att skaffa sig lite inspiration i från deras matlagning.

Har ingen favorit än,men det kommer nog.


Själv lagade jag köttbullar på hjortfärs i dag med smak av citron,riktigt gott.

  

Receptet hittar ni här >>>


I dag fick yngsta dottern ett erbjudande om en lägenhet,ett första handskontrakt med inflyttning 1 maj ett stenkast från tvärbanan,läget är riktigt bra.

Hon ska titta på den i nästa vecka.

Vi kommer att få tomt i garaget när flytten blir av,hon har en massa flyttkartonger där med saker hon köpt på sig till den dagen hon ska flytta.Väldigt bra att hon köpt en del redan,så slipper det bli så kostsamt i början.


Jag tycker om att planera,eventuellt boka en resa och ha något att se fram emot.

Men nu väntar jag på två tikar som ska löpa,och då är det svårt att planera in något.

Här hemma har både Diza,Tezz och Jasny löpt.Nora brukar löpa med 7 månaders mellanrum.Det har gått 7 månader och inte en droppe.Jag kollar henne varje dag,men inget löp än.

Mynta ska också börja löpa snart,och det blir hennes sista kull.Mynta är min fodertik och efter denna valpkull blir Mynta Lenas hund.

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge heter det ju   




Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards