Carina´s Blogg

Alla inlägg den 28 februari 2016

Av Carina - 28 februari 2016 18:30

Sista helgen i februari börjar nu att lida mot sitt slut.

Och man kan inte klaga på vädret,helt fantastiskt har det varit.Klarblå himmel och strålande sol.

Tänk vad solen påverkar vårt humör,man blir så glad av solen och ingenting känns omöjligt.

Tur man har ett jaktintresse så man kan vara ute en heldag och njuta av vädret.

  

I lördags jagade vi allt som var tillåtet,men inget blev skjutet.Jakt är jakt och så kan det bli ibland.

Bjöd grabbarna på lunch och fikabröd. Det är ett härligt gäng som jag fått förmånen att få gästjagat hos denna säsång.Vilket jag nu ville visa min uppskattning genom att bjuda dem på lunch.

Det är alltid så välorganiserat och trevligt att komma till dessa killar.Så tummen upp för dom   


När jag kom hem tog jag min PW runda och fortsatte att njuta av solen.


I dag söndag stod det Harjakt för tjejer på programmet.Har varit med en gång tidigare och det är rikigt trevligt.

Jakten var i Nykvarn och arrangerades av Riksjägarna.

Solen levererade och även de två stövarna som jagade.

Två harar blev det i dag,Lotta hade lagat soppa till oss som smakade riktigt bra.

  

Fem kvinnor var vi som jagade i dag.Gunnar och Micke ställde upp med sina duktiga hundar.

Vi hade även en journalist med,så vi får väl se om hon fick i hop ett repotage om vår harjakt.


När jag kom hem tog jag taxarna på min pw runda.Känner mig nöjd med veckans motion.

Nu har jag en veckas sportlov framför mig och hoppas kunna komma ut och röra på mig.


  

Receptbloggen  är uppdaterad med ett nytt recept - Hjortstroganoff >>>


Jag kan väl säga att jag haft en toppen helg.

Hoppas att du kan säga detsamma.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards