Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 juni 2016

Av Carina - 15 juni 2016 08:30

Fösta semesterdagen är här.För tredje morgonen i rad tog jag min PW runda med Tezz och Rea.Riktigt skön start på dagen.Och tänk vad gott det är med frukosten efteråt.


För ca fyra år sedan skrev jag ett inlägg - Min otrohet.

Jag är en trofast kund hos min frissa och även där jag fixar mina naglar.Det har hänt att jag velat testa någon annan, men det är inte grönare på andra sidan. Min frissa känner ju till mig och mitt hår.Lika så där jag fixar mina naglar.Men en gång fick jeg verkligen sota för mitt snedsteg.

Skönhetsakademin i Huddinge - Vilken katastrof. Har aldrig haft så fula naglar och det skrev jag om i inlägget.Nu är det fler som gått dit och blivit missnöjda.Tjejer som gjort ögonfransar och har blivit så missnöjda.Så jag fortsätter att varna er för detta ställe.Läs länken och deras kommentarer så får ni själva se. Läs här >>>


I går ville jag ju fira min ledighet med lite gott.

  

Vi rökte räkor och hade lite annat gott till.Har ni ätit nyrökta  varma räkor direkt från röken ? MUMS så gott det är.

Nu ska jag ladda frysen med räkor så det finns när man blir sugen.


Ha en fin dag

 

Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards