Carina´s Blogg

Alla inlägg den 28 juni 2016

Av Carina - 28 juni 2016 13:00

Eftersom jag inte hade några semester planer, pga valpar, som sedan inte blev av,så måste jag ju ändå hitta på något.

Så i torsdags följde jag med Maarit för att provträna på Curves i Tumba.Ett ställe enbart för kvinnor,vilket passar mig alldeles utmärkt.Män träffar jag ju i skogen,så lite jämnvikt måste jag få på ransonen av det motsatta könet.

Så i går började allvaret.Tanken är att under min ledighet är att försöka komma i väg och träna tre gånger i veckan.

Går ju min runda (6,5 km ) varje morgon innan frukost,har sedan varit på Curves och tränat både i går och idag.Känner mig motiverad vilket är skönt.Ska nu inte fixera mig så mycket vid vad vågen visar utan mer på vad måttbandet ger för resultat.


Jag och mitt fotande av maträtter...

Jag har som ni vet ett Instagram konto - Caruttan, där jag allt som oftast lägger upp bilder på mat.

Och det ger i sin tur utdelning om man har tur,vilket jag tydligen har.

Två månader i rad har jag vunnit ett presentkort från ICA

  

Och i dag fick jag veta att jag vunnit en bok.

 

Med denna bild.Det är Kiviksmusteri som meddelat mig att jag var vinnare av Jenni Walldens receptbok "Asiatiska smaker". Blev glatt överaskad då jag inte hade en aning om att det var en tävling på gång.

Jag vann!!!


Och när vi nu har ämnet foto uppe så måste jag berätta om min vän Lena.Hon är en riktigt grym djur och natur fotograf.Och vet ni vad,jag har förmånen att få följa med henne ut på jakten efter den perfekta bilden.

Så himla roligt,och hon har bra koll på vart man ska åka.

 

Så i går var vi ute en sväng Lena och jag.

     

Tyvärr lite högt gräs och buskar i vägen.Men det går ju inte att göra så mycket åt.


 

Gillar även denna bild,det ser ut som tre solar i rad.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards