Carina´s Blogg

Alla inlägg under juni 2016

Av Carina - 11 juni 2016 19:00

Undrar när sommarvärmen kommer för att stanna ? Det är riktigt kallt ute på morgonen och kvällen.

Jag har stolsvärmen på i bilen på morgonen när jag kör till jobbet.Hoppas värmen kommer lagom till min semester.

Har nu endast två arbetsdagar kvar,sedan checkar jag ut från skolan och checkar åter in den 10 augusti.

I dag har det varit midsommarväder,sol och regn om vartannat.


Denna lilla tjej,så go,så underbar,så ÄLSKAD.Vi har lånat henne denna helg.

  

       

Kent hämtade Minou i går eftermiddag från förskolan och påvägen hem till oss stannade dom för att köpa cykel.

Jag var på utbildning på Astrid Lindgrens barnsjukhus och på vägen hem ringde Minou mig och berättade om sin RÖDA CYKEL och ROSA HJÄLM.Så underbart att höra hennes glädje i telefonen.


Det märks att Minou börjar bli en stor tjej.Nu går hon blöjfri på dagarna och när hon går på toaletten säger hon

- Farmor jag går på toaletten,kommer snart.

-Jag följer med dig svarar jag och jublar då det skvalar i toaletten.

-BRA MINOU, DUKTIG TJEJ !!!

Sedan var det min tur att kissa och då står Minou brevid och jublar.

-BRA FARMOR,DUKTIG TJEJ !!!

Alltså denna lilla tjej ger mig så många kärleksfulla skratt.



Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards