Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 juli 2016

Av Carina - 2 juli 2016 16:45

Svårt att hålla koll på dagarna,men i dag är det lördag.Kent hade åkt hemifrån innan jag klev upp ur sängen så det skulle lika gärna kunnit vara en helt vanlig vardag.

I dag ömmar det i rumpan,sittknölarna talar om att dom finns.I går var det nämligen dags för turridning på islandshästar. Så roligt och det gav mersmak.Har ju en massa hästgårdar omkring mig där jag bor,men har inte riktigt den tiden.Men en ridtur på islandshästar när abstinensen blir för stor är alltid trevligt.

  


Klappar mig själv på axeln !

 

Den här veckan har jag kämpat på bra.

PW varje morgon innan frukost = 6 dagar + 1 extra PW runda i onsdags.

På Curves har jag varit och tränat 3 gånger.

Hoppas nu att min motivation håller i sig.Jag har skrivit en träningsdagbok på Curves denna månad.

Träna 3 gånger i veckan,med ett frågetecken ? vecka 29 när Minou är hos oss.

Ni som följer mig på Instagram - Caruttan kunde se att vädret inte hindrade mig i dag.Var totalt genomblöt av regnet då jag kom hem.Det var uppehåll när jag startade och jag är glad över att t-shirten inte var vit.




Rosa!

 

Var till Haninge och fixade naglarna i dag och naturligtvis blev dom rosa.Kommer aldrig att växa i från den färgen.

Kan man få en rosa kista vill jag ha det på min begravning.Uppe på ska det ligga ett hjärta av rosa rosor.




Har blivit helt tokig i rosor,spanar rosor överallt och har nu börjat planerat in lite rosor på tomten.Men än är det bara planer.Honungsrosor finns med som nr 1 men först måste Kent bygga något den kan klättra på.




På tal om Kent...

Han fyller ju 50 år den 1 augusti.Jag har vid flera tillfällen ordnat hans födelsedagar lite i smyg.Bjudit över vänner på middag,bakom ryggen på honom,och som då har blivit en överraskning när han fyllt år.

Då han blev 40 år bokade jag en resa för honom,mig och barnen till Tallin.

Men nu har jag idé torka...

Han har sagt flera gånger, jag vill inte bli firad.

Ska vi hitta på något när du fyller år ? frågar jag

Vet inte,kanske,får se blir svaren.


 I går fick jag på mail att M/S Vindhem hade en räk/taco kväll den 1/8 och då tänkte jag att vi bokar den "han och jag" sedan får dom som vill åka med överraska honom och också boka.

Så i går la jag fram lite fint, du vad sägs om en räkkväll på båten ?

Ja det kanske vi kan göra fick jag till svar.

Den 1/8 har dom Svenne Rubin som spelar,ska vi åka då ?

NEJ det ska vi inte,fick jag till svar.

Men vad tusan ska jag hitta på ?

Eller är det så att han har en plan? jag kanske bara ska låta det vara ?

Blir inte klok   



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards