Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av Carina - 9 augusti 2016 11:00

 

Är så ledsen av beskedet som nådde mig idag.Min vän finns inte längre kvar i livet-CANCERN TOG HANS LIV!!!

Så fruktansvärt hemskt och ledsamt.

Vi har haft väldigt tät kontakt så jag har följt honom genom sjukhusbesöken och förstått att det varit allvarligt.Men inte hade jag trott att han inte skulle klara av det.Denna starka man med sådan livsglädje och kämparglöd.

Fick sms då vi var på Rhodos där han berättade om sin cellgiftsbehandling och att det var värsta dagen på hans sjukhusvistelse.Men att han nu var på banan igen.

Skönt tänkte jag,detta fixar han.

Jag kan inte förstå,är så ledsen och tårarna strömmar ner från mina ögon.

Det gick ju så snabbt på slutet.En cellgiftsbehandling hann du med.

Vi hade planer på att jag skulle komma upp till dig i höst och jaga.

Middagen efter min resa blev aldrig av.

Nu får jag leva på våra fina minnen och läsa alla våra sms konversationer.Kommer verkligen att sakna dig.


Vila i frid nu min kära vän R.I.P Lars    


 


/Carina  



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards