Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 augusti 2016

Av Carina - 14 augusti 2016 20:15

Swish!!!Så var denna helg slut.

I fredags åkte Isabella och jag till Uppsala för att gå på A walk in the park och lyssna på Miriam Bryants,Mellissa Horn och Lars Winnerbäck.En mycket bra kombination av atriser.Miriam var helt klart bäst.Lars Winnerbäck överraskade mig positivt.WOW vilken kväll det blev.

  

Tim stod utanför med varm bil och körde hem oss efteråt,vilket var riktigt skönt,då vi hade stått upp i 6 timmar.

Lördagen gick till att städa,tvätta och fixa här hemma.Isabella och Tim kom på eftermiddagen.Åt middag och sov kvar.Isabella skulle följa med mig i dag till Askersund på hundutställning med Rea.

  

Det var en Ungersk domare.Rea placerades som trea bästa tik och jag är nöjd över dagens resultat.Så fort vi var klara åkte vi hem.Vi hade bestämt att vi skulle fika hos Gabriella för att fira hennes,en dag i förväg,födelsedag.

I morgon fyller hon nämligen 21 år.

Tänk att det var så länge sedan jag födde henne.Hon var världens största mammagris som liten,men det har hon nu vuxit ifrån.Blivit en självständig och väldigt målmedveten tjej som står stadigt med båda fötterna på jorden.

Det är så spännande att följa sina barn/ungdomar eller vuxna,kan man nog mer säga att dom är.Tre så helt olika individer som vuxit upp under samma tak,med samma förutsättningar och som i dag lever tre helt olika liv.


Tränade på bra denna vecka,kan inte säga annat än att jag är NÖJD.

Fyra Curves pass och sex PW rundor.

      

I fredags morse vid 05:50 såg det ut så här.Så vacker och nästan magiskt.En mycket bra start på dagen. 


Ny vecka nya möjligheter.

I morgon bär det av till Växjö.Mer om det i nästa blogg inlägg.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards