Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 september 2016

Av Carina - 6 september 2016 19:00

  

Man kan inte annat än att njuta av detta underbara höstväder.


Är lite avundsjuk på dom som är iväg på älgjakt nu.Men tids nog finns det väl möjlighet även för mig att ta ledigt i september.

Men å andra sidan behöver jag inte ta många steg för att se älgar.

  

I dimman stod dom - älgko med kalv och betade i morse.Jag har ju aldrig skjutit älg så det är väl en dröm att få möjlighet till det.


Jag passat på att ta PW rundor varje kväll och idag hann jag träna på Curves.Just nu pågår en tävling på Curves.Man ska träna minst tre dagar/veckan för att kunna delta och jag tror det sedan blir någon typ av lottdragning.

Tre vinnare i veckan skulle lottas ut.Håll tummarna för mig nu.

Bra med morötter får oss som vill träna.

Enligt måttbandet har jag minskap totalt -11,5 cm på kroppen.Men tycker inte att jag märker någon större skillnad.

Får väl ge det några månader till och hoppas då på mindre mage och muskulösare armar.

Just nu kör jag C9 dieten,började igår.Tänker att det kanske är en rivstart på dom där extra kilona som stör mig.

Men jag har förstått att ju äldre man blir desto svårare är det att förbränna och bli av med det där extra.

Jag motionerar betydligt mer nu än vad jag gjort tidigare i år så lite bör det nog visa framöver.

Har lyckats hålla sötsuget i schack vilket glädjer mig,tar tuggumi när suget blir för stort.



Kram

Carina







Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards