Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 oktober 2016

Av Carina - 18 oktober 2016 18:45

Jag undrar varför mitt resultat alltid blir så dåligt när jag tränar på tisdagar ? Första träningstillfället i veckan och jag är verkligen peppad,förutom idag, och jag tycker att jag tar i så som jag brukar men enligt resultatet som sedan går att läsa i en dator efteråt så gör jag det inte till 100%

  

Så idag blev jag besviken på mig själv.Men det är bara att ta nya tag i morgon.Skam den som ger sig   


I dag var jag och hämtade ut min smakbox.

 

Alltid lika roligt med alla nyheter man få smaka.Temat denna gång på smakboxen är - Matresa.

Ska bli intressant att se vad det blir av detta ?

Jag har förstått att mitt matintresse skrämmer folk...

Känns inte så roligt tycker jag,för jag är bara en glad amatör som tycker om att laga mat och att äta mat.

Att jag sedan även är intresserad av jakt och har möjlighet att komma hem med viltkött är ju en bonus i mitt matintresse.

Jag är ingen gourmet person som jag tex fick höra i lördags då jag blev strandsatt på Ornö.

Vad ska jag bjuda dig på du som är en riktig gourmet. Nej jag är ingen gourmet,jag kan äta korv och pommes frites det blir riktigt bra.Och efter lite övertalning var det de vi åt och jag tyckte det var gott.

Så känn ingen tvekan eller oro att bjuda mig på mat,tvärt om.


I kväll fick jag ett så rart sms från en elev som slutat hos oss.

  

Känns verkligen roligt att få sådana sms.


Det finns tillfällen då man varken vill eller orkar prata.

Tillfällen då det enda man önskar är en kram,för få känna det som aldrig kan uttryckas i ord.


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards