Carina´s Blogg

Alla inlägg den 25 oktober 2016

Av Carina - 25 oktober 2016 19:45

Lyssnar på mix megapol när jag kör till jobbet på morgonen och i morse sa Anders Timell att det värsta han visste var att frysa och jag kan verkligen hålla med honom.

Jag trodde inte att karlar kunde frysa,men å andra sidan är han ju ingen redig karl,en tunn liten man,så han får nästan gå som kvinna.

Nu har vi ju den tiden framför oss så vi har väl inte så mycket annat att vänta oss.


SKulle träna i går,på en måndag,det brukar jag inte göra sedan jag började jobba efter sommarlovet.

Hade förvarnat Kent på att jag skulle bli sen,men då jag kom till Curves var det inte öppet för träning just denna kväll.

Det var en GALAKVÄLL,insamling av pengar till bröstcancerföreningen Amazon.Mycket bra iniativ av dem.

Så träningskäderna fick ligga kvar i väskan.

Idag hann jag inte heller träna då jag hade tid hos veterinären-Marina i Västerhaninge vid 16:30.

Dags för ultraljud på Nora.Vågade inte hoppas för mycket och med en blick i kalendern på dagens namnsdagsbarn-Inga gav det mig kalla kårar på ryggen.

Men Marina kunde se åtminstonde två blåsor och har vi tur kanske det kan finnas fler.Nu håller vi tummarna och väntar några veckor till för resultatet.Den som väntar på något gott heter det ju..

  


I morgon ska Rea till Cindy för trimning och jag bara MÅSTE träna,vill verkligen få till tre träningspass per vecka och för mig finns det bara tre dagar kvar nu att kunna träna på.Helgen är fullbokat med annat så nu blir det till att prioritera träningen onsdag,torsdag och fredag.


Gjorde så god middag häromdagen.

  

Krispig kalkon med het mynta-och mangosallad.Receptet hittar du här >>>




Ibland inser inte folk hur mycket du gör för dem

förrän du slutar att göra det.



Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards