Carina´s Blogg

Alla inlägg den 31 oktober 2016

Av Carina - 31 oktober 2016 19:15

Höstlov och sovmorgon,visst låter det skönt.Men jag vaknade redan klockan fem i morse,hur pigg som helst.Låg kvar en timme till och gick upp när Kent skulle till jobbet.

Det där med att sova länge har aldrig varit min grej.Åt frukost i  lugn och ro innan jag åkte till Tumba för att träna på Curves.När jag kom hem igen tog jag en lång PW runda med Tezz och Rea.

  

Det gäller att passa på att vara ute nu när dom varnar för oväder dom närmaste dagarna.Så fantastiskt skönt att komma ut och gå med hundarna.Vill inte gå in,så tog en extra runda och var ute i nästan två timmar.

Åt lunch och gick sedan ut igen för att räffsa löv,fy tusan vad löv vi har på gräsmattan och vilken tid det tar att räffsa i hop.Men oj så fint det blir när dom väl kommer bort.

  

Som ni ser så lyckades jag få ihop 18214 steg fram till klockan 16:36.Härligt jobbat Carina    Men risken är väl nu att jag inte kommer upp ur sängen i morgon.Har nog använt muskler som jag annars inte använder så ofta.

Att räffsa löv är riktigt rogivande även om det till en början känns som ett straffarbete,det är ju grannens björk som fäller alla löv så jag borde egentligen be dom att ta hand om löven.Men  jag försöker att se något positivt i det jag gör, nämligen träning och lite förbränning.

Så inget ont som inte har något gott med sig   



Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards